Diari d'aula





En aquest diari escriurem  les incidències i els aprenentatges de cada classe de l’assignatura de català. Cada dia un alumne diferent en farà una ressenya que podrà escriure amb l’estil i gènere que vulgui (com una crònica, com una vivència personal, com una explicació, com un article d’opinió ...), tot complint, però, aquestes condicions, que serviran de criteris d’avaluació:


  • hi han de quedar clars els continguts treballats durant la sessió i les feines que se n’han derivat
  • ha de ser totalment respectuosa amb tothom
  • ha de respectar totes les propietats textuals
  • ha de tenir un mínim de cent vint ( aquest text que estàs llegint en té 153)
  • ha de constar-hi la data i el nom de qui l’escriu  


L’activitat persegueix diferents objectius: practicar l’expressió escrita, deixar constància del que farem a cada classe (per a fer memòria quan calgui o per als companys o companyes que se’n perdin alguna) i fer una activitat col·laborativa.

DIARI D'AULA 4t A                                            DIARI D'AULA 4t B
DIARI D'AULA 4t C                                            DIARI D'AULA 4t D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

EL TEXT NARRATIU

ESTIL DIRECTE I ESTIL INDIRECTE La narrativa. de Sílvia Montals El diàleg de Miriam Arevalo Garcia   ESTIL DIRECTE i ESTIL ...