dimarts, 15 de setembre del 2020

Reflexionem

 

 #Reflexionem


Per desconnectar una miqueta entre hora i hora farem una petita pausa que aprofitarem per reflexionar sobre diversos curts que anirem veient al llarg del curs.

M'agradaria que participéssiu de manera oral a classe i escrita comentant el bloc.

Espero que l'activitat us agradi!!

Curt 1

Aquest és un dels meus preferits ja que està inspirat en la història real de Michèle Mouton, pilot d'audi i la primera dona en guanyar una carrera del Campionat Mundial de Rally l'any 1981.



4 comentaris:

  1. Jo crec que es bo que facin anuncis així per ensenyar que les princeses no sempre necessiten un príncep blau, que elles també poden anar amb cotxes luxosos no fa falta que sempre tinguin nines o cuines i poden viure i dependre de si mateixes, és més interessant ja que ho fa una empresa de cotxes coneguda i no moltes empreses grans s'atreveixen a fer anuncis així.

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

  3. Yo crec que esta super be aquest anunci, ya que no hi ha res de malament en que li agraden els cotches. I em sembla genial

    ResponElimina
  4. Sóc la Blanca. Vull comentar sobre aquest curt ja que em va agradar moltíssim. Des de petits t'ensenyen els mateixos contes: la princesa, el príncep, sempre a de ser salvada la noia... I perquè no un conte on la noia vagi amb cotxe i no estigui tancada en una torre o en un palau? Jo crec que cadascun pot somiar amb el que vulgui i imaginar-se el conte que vulgui, però el que hem de fer es que no només ho imaginin somiant amb el que potser podria ser, sinó que els ajudem a pensar-ho cambiant el conte.

    ResponElimina

EL TEXT NARRATIU

ESTIL DIRECTE I ESTIL INDIRECTE La narrativa. de Sílvia Montals El diàleg de Miriam Arevalo Garcia   ESTIL DIRECTE i ESTIL ...